2011. június 1., szerda

Elnök úr, elnök, fa kartámaszok, fekete / barna

Elnök úr, elnök, fa kartámaszok, fekete / barna:
Szia, nem vagyok kínál egy gyönyörű együléses, dicsekedhet egy bőr-megjelenés, fafaragó és zseníliaszövet - nappali.
Ő volt az egyik egy egész kanapé, amit megvettem, de sajnos Rá kellett jönnöm, hogy már nem illik a nappaliba velem. Ő ad otthont az áruház "enyém", amelynek a helyét jelennek meg a térképen.
Ha érdekel még a székek, ezért kérem őket, hogy azonosítani egy dátumot velem így is érte. A bolt is tartalmaz további díjat, de szemben. 80 € VB csináljon, ha nekem kerülni egy jó javaslat, akkor biztosan egyetért.
Amint a letöltés befejeződik, akkor jobb, ha elhagyja a lehető leggyorsabban, ellenkező esetben azt kell, hogy őt velem a pincében,
ott majd csak kap poros.
Is iratkozzon fel gyorsan, ha érdekel, és én majd megoszthatja azokat a telefonszámát, hogy megbeszélhessük, mindent.
A méretei kb 1m x 0, 80, ha nem tévedek, mert sajnos én nem mérhető. ő minden esetben elég nagy.

Üdvözlettel,
Nebu
Ár: 80 EUR VB